267 Δήμοι αποκτούν σημεία δωρεάν και γρήγορης πρόσβασης στο διαδίκτυο – Υπεγράφησαν τρεις συμβάσεις για το «WiFi4GR»

Δωρεάν και γρήγορη πρόσβαση στο διαδίκτυο σε υπαίθριους και κλειστούς δημόσιους χώρους θα αποκτήσουν 267 Δήμοι της χώρας, καθώς υπεγράφησαν οι τρεις Εκτελεστικές Συμβάσεις για το έργο: «WiFi4GR – Ανάπτυξη δημοσίων σημείων ασύρματης ευρυζωνικής πρόσβασης στο διαδίκτυο». Πρόκειται για ένα σημαντικό έργο του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης που θα συμβάλλει στην ανάπτυξη της ευρυζωνικότητας στη χώρα μας, το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο του Προγράμματος «Ψηφιακός Μετασχηματισμός 2021-2027», με συνολικό προϋπολογισμό 11.887.096,77 ευρώ πλέον ΦΠΑ και φορέα υλοποίησης την Ειδική Υπηρεσία του Προγράμματος ΨΜ.

Πιο συγκεκριμένα, στο πλαίσιο του «WiFi4GR» προβλέπεται η προμήθεια και η εγκατάσταση Access Points σε σχεδόν 2.500 σημεία δημόσιων χώρων, τα οποία έχουν υποδείξει οι Δήμοι, όπως για παράδειγμα χώρους συνάθροισης κοινού, αναμονής-μετακίνησης, εκδηλώσεων και σημεία τουριστικού και πολιτιστικού ενδιαφέροντος.  

Ειδικότερα, το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης υπέγραψε τις εξής τρεις Εκτελεστικές Συμβάσεις:

  • Με την ΟΤΕ Α.Ε. εκτελεστική σύμβαση ύψους 2.978.955,00 € πλέον ΦΠΑ για την υλοποίηση του έργου σε 75 Δήμους των Περιφερειών Αττικής και Κρήτης με την εγκατάσταση και  την υποστήριξη λειτουργίας WiFi hotspots σε 775 περιοχές.
  • Με την Ένωση Εταιρειών «VODAFONE ΠΑΝΑΦΟΝ Α.Ε.Ε.Τ. – COSMOS COMPUTERS A.E.B.E.», εκτελεστική σύμβαση ύψους 3.065.985,00 € πλέον ΦΠΑ, για την υλοποίηση του έργου σε 100 Δήμους των Περιφερειών Νοτίου Αιγαίου, Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας, Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας με την εγκατάσταση και  την υποστήριξη λειτουργίας WiFi hotspots σε  781 περιοχές.
  • Με τη  NOVA Μ.Α.Ε., εκτελεστική σύμβαση ύψους 3.608.982,00 € πλέον ΦΠΑ, για την υλοποίηση του έργου σε 92 Δήμους των Περιφερειών Δυτικής Μακεδονίας, Κεντρικής Μακεδονίας, Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Ηπείρου, Βορείου Αιγαίου και Ιονίων Νήσων με την εγκατάσταση και υποστήριξη λειτουργίας WiFi hotspots σε 922 περιοχές.

Ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου, δήλωσε: «Η ψηφιακή μετάβαση απαιτεί σύγχρονες υποδομές στο σύνολο της χώρας και προς όφελος όλων των πολιτών. Στόχος της Κυβέρνησης είναι η Ελλάδα να κάνει ένα άλμα προς την εποχή της ευρυζωνικότητας. Στο Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης εργαζόμαστε συστηματικά προς αυτή την κατεύθυνση αξιοποιώντας όλα τα διαθέσιμα χρηματοδοτικά εργαλεία, όπως τους πόρους του ΕΣΠΑ 21-27. Το «WiFi4GR» πιστεύω ότι είναι ένα έργο που μπορεί να αλλάξει το χάρτη της ευρυζωνικότητας στις πόλεις και τα χωριά μας».

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email

Πρόσφατα άρθρα

Διακήρυξη του διεθνούς, ηλεκτρονικού, ανοικτού διαγωνισμού, μέσω ΕΣΗΔΗΣ (α/α 466112), για τη σύναψη σύμβασης παροχής υπηρεσιών για την «Παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών για την εφαρμογή δράσεων για εξοικονόμηση ενέργειας στις κτιριακές εγκαταστάσεις του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης», με CPV: 79400000-4, 71314200-4, 71314300-5, συνολικής προϋπολογισθείσας δαπάνης ενός εκατομμυρίου διακοσίων σαράντα χιλιάδων ευρώ (1.240.000,00 €), συμπεριλαμβανομένου του αναλογούντος Φ.Π.Α., και κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει βέλτιστης σχέσης ποιότητας – τιμής.

Κυριάκος Μητσοτάκης: Το Κτηματολόγιο, ένα έργο το οποίο έμοιαζε πράγματι ακατόρθωτο, ολοκληρώνεται – Συμβολίζει την προσπάθεια να αφήσουμε πίσω παθογένειες δεκαετιών. Δημήτρης Παπαστεργίου: Είμαστε εδώ για να τελειώνουμε τις εκκρεμότητες ετών και να παραδίδουμε έργα

Scroll to Top

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στον ιστότοπο. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.