MyStreet Privacy Policy

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ MyStreet

1. Σκοπός της παρούσας ενημέρωσης

1.1. Η Γενική Διεύθυνση Δημόσιας Περιουσίας και Εθνικών Κληροδοτημάτων της Γενικής Γραμματείας Δημόσιας Περιουσίας του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών ενεργεί ως Υπεύθυνος Επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων που υποβάλλονται σε επεξεργασία κατά τη χρήση της ηλεκτρονικής εφαρμογής MyStreet.

1.2. Η εφαρμογή MyStreet δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες για μισθώσεις κοινόχρηστων χώρων (όπως για τραπεζοκαθίσματα, εμπορεύματα, κ.ά.) και να υποβάλλουν καταγγελίες σε περίπτωση που διαπιστώσουν καταχρηστική χρήση, αυθαίρετη κατάληψη ή υπέρβαση των όρων της σύμβασης μίσθωσης.

Ο χρήστης εντοπίζει την περιοχή ενδιαφέροντος περιηγούμενος στον χάρτη της εφαρμογής, είτε μέσω GPS είτε με σάρωση QR Code σχετικού μισθωτηρίου. Αν υπάρχει ενεργή μίσθωση στην περιοχή, αυτή επισημαίνεται στον χάρτη με ειδικούς δείκτες. Πατώντας στη μίσθωση, εμφανίζονται οι εξής πληροφορίες:

  • Κωδικός μίσθωσης
  • Δήμος και τοποθεσία
  • Ημερομηνία έναρξης και λήξης μίσθωσης
  • Επωνυμία επιχείρησης
  • Είδος χρήσης (τραπεζοκαθίσματα, εμπορεύματα κ.λπ.)
  • Τετραγωνικά μέτρα
  • Αναγνωριστικό αριθμό στο “ΔΙΑΥΓΕΙΑ” (ΑΔΑ)
  • Γεωχωρικό πολύγωνο μίσθωσης

Εάν ο χρήστης διαπιστώσει αυθαίρετη χρήση ή υπέρβαση της μίσθωσης, μπορεί να υποβάλει καταγγελία επιλέγοντας την αντίστοιχη μίσθωση ή το σημείο στον χάρτη (σε περίπτωση μη ενεργής μίσθωσης).

Η δυνατότητα καταγγελίας υπόκειται στους εξής περιορισμούς:
α) Επιτρέπεται μία καταγγελία ανά τύπο, ανά ημέρα, ανά συσκευή και μίσθωση.
β) Η καταγγελία πρέπει να υποβληθεί από κινητή συσκευή που βρίσκεται εντός της περιοχής της μίσθωσης (“Επιτόπια Καταγγελία”).

1.3. Στο πλαίσιο των διατάξεων του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων (EE 2016/679 – GDPR) και του Ν. 4624/2019, ο Υπεύθυνος Επεξεργασίας παρέχει την παρούσα ενημέρωση στους χρήστες (“υποκείμενα των δεδομένων”) για τον τρόπο που επεξεργάζεται τα προσωπικά τους δεδομένα.

1.4. Στοιχεία επικοινωνίας του Υπευθύνου Επεξεργασίας:
Γενική Διεύθυνση Δημόσιας Περιουσίας και Εθνικών Κληροδοτημάτων,
Γενική Γραμματεία Δημόσιας Περιουσίας,
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών
Διεύθυνση: ———
Email: ———
Τηλέφωνο: ———

2. Σκοπός και Νομική Βάση της Επεξεργασίας

2.1. Βάσει των άρθρων 15 και 16 του Ν. 5092/2024 και της ΚΥΑ 62566 ΕΞ 2024 (Β’ 2602), η επεξεργασία προσωπικών δεδομένων αποσκοπεί στην παροχή ηλεκτρονικής πλατφόρμας για την αναφορά παραβάσεων σχετικά με μισθώσεις κοινόχρηστων χώρων.

2.2. Η επεξεργασία είναι απαραίτητη για τη συμμόρφωση με έννομη υποχρέωση (άρθρο 6(1)(γ) GDPR), καθώς και για την εκτέλεση καθήκοντος προς το δημόσιο συμφέρον ή κατά την άσκηση δημόσιας εξουσίας (άρθρο 6(1)(ε) GDPR).

3. Κατηγορίες Προσωπικών Δεδομένων

Για την υποβολή καταγγελίας, ο χρήστης:

  • Επιλέγει τη μίσθωση ή το σημείο στον χάρτη
  • Επιτρέπει στην εφαρμογή να προσδιορίσει τη γεωγραφική του θέση (εντός 10 χλμ.)
  • Επιλέγει τύπο καταγγελίας και παρέχει σύντομη περιγραφή
  • Επιλέγει αν θα καταγγείλει επώνυμα ή ανώνυμα

Σε επώνυμες καταγγελίες, ο χρήστης ταυτοποιείται μέσω Taxisnet. Προαιρετικά, μπορεί να δώσει στοιχεία επικοινωνίας. Μετά την επιτυχή υποβολή, λαμβάνει μοναδικό αριθμό καταγγελίας και ημερομηνία.

Επεξεργαζόμενα δεδομένα:

  • Τοποθεσία συσκευής
  • (Σε επώνυμες καταγγελίες) Ονοματεπώνυμο και προαιρετικά στοιχεία επικοινωνίας

Οι χρήστες μπορούν να δουν το ιστορικό καταγγελιών τους, που περιλαμβάνει:

  • Μοναδικό ID και ημερομηνία
  • Λόγο καταγγελίας
  • Σύνοψη προβλήματος και στοιχεία επικοινωνίας (αν δόθηκαν)
  • Δήμο και τοποθεσία
  • Κωδικό μίσθωσης ή σημείο καταγγελίας
  • Κατάσταση εξέτασης

4. Διαβιβάσεις Δεδομένων – Αποδέκτες

Όλες οι καταγγελίες εμφανίζονται στο υποσύστημα «Μητρώο Μισθώσεων Κοινόχρηστων Χώρων» και εξετάζονται από τις αρμόδιες υπηρεσίες.

Τα Κτηματικά Γραφεία και λοιποί συναρμόδιοι φορείς (βάσει του άρθρου 17 του Ν. 5092/2024) έχουν πρόσβαση στα δεδομένα για έλεγχο, λαμβάνοντας υπόψη:

  • Πλήθος καταγγελιών ανά τοποθεσία
  • Βαρύτητα της καταγγελλόμενης παράβασης
  • Ανωνυμία ή ταυτοποίηση του καταγγέλλοντα

5. Χρόνος Τήρησης Δεδομένων

Όλα τα δεδομένα διαγράφονται με την απεγκατάσταση της εφαρμογής ή με αίτημα ανάκλησης από τον χρήστη, σύμφωνα με το άρθρο 80(7) του Ν. 4954/2022. Ο πάροχος πληροφορικής της ΓΓΨΔΔ κρατά αρχείο ενεργειών για 12 μήνες.

6. Υπεύθυνος & Εκτελών την Επεξεργασία

6.1. Υπεύθυνος Επεξεργασίας:
Γενική Διεύθυνση Δημόσιας Περιουσίας και Εθνικών Κληροδοτημάτων

6.2. Εκτελών την Επεξεργασία:
Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης (ΓΓΠΣ&ΨΔ), η οποία λαμβάνει όλα τα απαραίτητα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα (καταγραφή προσβάσεων, ιχνηλασιμότητα, ασφάλεια δεδομένων).

7. Δικαιώματα Υποκειμένων των Δεδομένων

7.1. Τα υποκείμενα έχουν τα εξής δικαιώματα (κατά το GDPR και τον εθνικό νόμο):

  • Δικαίωμα πρόσβασης
  • Δικαίωμα διόρθωσης
  • Δικαίωμα περιορισμού της επεξεργασίας
  • Δικαίωμα εναντίωσης
  • Δικαίωμα ανάκλησης συγκατάθεσης (χωρίς αναδρομικό αποτέλεσμα)

7.2. Αιτήματα απαντώνται εντός 1 μηνός, με δυνατότητα παράτασης έως 2 μήνες.

7.3. Στοιχεία Επικοινωνίας Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO):

Email: dpo@mindigital.gr
Τηλ.: +30 210 9098000
Ταχυδρομικά: Φραγκούδη 11 & Αλεξάνδρου Πάντου, 101 63, Καλλιθέα
(σημείωση: “Για τον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων”)

8. Δικαίωμα Υποβολής Καταγγελίας

Οι χρήστες έχουν δικαίωμα να υποβάλουν καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ΑΠΔΠΧ). Πληροφορίες και οδηγίες στον ιστότοπο: www.dpa.gr

Scroll to Top

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στον ιστότοπο. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.